skip to Main Content

Secretaresse m/v (standplaats Terneuzen)

Ter versterking van onze snelgroeiende organisatie zijn we op zoek naar:
Secretaresse m/v (standplaats Terneuzen)
 

Functieomschrijving

Ben jij de enthousiaste, organisatorisch en administratief sterke collega die wij zoeken? Ons FACT- & Kind en Jeugd team breidt uit waardoor we ook op secretarieel gebied versterking nodig hebben. Als secretaresse ben je voor cliënten het eerste aanspreekpunt en een bron van informatie als het gaat om praktische zaken.
Je houdt je onder ander bezig met:

  • Het maken van afspraken voor cliënten met de verschillende behandelaren en je bent verantwoordelijk voor de planning van de agenda’s;
  • Je bent verantwoordelijk voor de complete correspondentie en medisch (digitale) dossiers van cliënten en houdt deze up-to-date;
  • Het notuleren bij diverse overlegvormen;
  • Zorgdragen voor de uitvoering/bewaking van alle overige secretariële werkzaamheden.
Wat zoeken wij in jou
  • Je beschikt over minimaal mbo-niveau 4 secretariële opleiding of vergelijkbaar;
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt kennis van medisch-administratieve procedures en medische terminologie;
  • Je hebt een flexibele en klantgerichte instelling;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Je bent vaardig met Office;
  • Je kunt prioriteiten in de volgorde van je werkzaamheden goed inschatten.
  • De visie en werkwijze van Zeeuwse Gronden spreken jou aan.
Dienstverband

We gaan uit van een contract van gemiddeld 32 uur per week (in overleg kan hiervan worden afgeweken). Wij vragen een Verklaring Omtrent Gedrag bij indiensttreding.
 
Salaris
Inschaling is conform CAO GGZ, afhankelijk van leeftijd en ervaring.

Geïnteresseerd?
Meer informatie?

Denk jij dat je voor onze organisatie iets kunt betekenen? Klik dan voor 26 januari 2020 op bovenstaande sollicitatie button.
 

Meer informatie?
Voor vragen kun je contact opnemen met Menno van Hoepen op 0115-621314.

Back To Top