Theehuis de Pastorie feestelijk geopend in bijzijn van veel Ovezandenaren
Op vrijdag 10 september werd Theehuis de Pastorie in Ovezande officieel en op feestelijke wijze geopend. De opening werd door veel dorpsgenoten bezocht. Wethouder Marga van de Plasse-Nagelkerke hield namens de gemeente Borsele een mooie toespraak. Oud-wethouder Ad Schenk, die…
